Alla greener i spel från 22 juni

Tureholms golfbana öppnar nu 10 juni 2023. Provisoriska greener på hål 4 och 6 eftersom de behöver återhämta sig efter översvämningen.

Välkomna!

Driving rangen är öppen, polletter finns att köpa på

Ok/Q8 i Övertorneå.

Välkommna

Golf ”Talko” Torsdagen 22 maj 2021

Kommande torsdag, 22 maj, så behöver Vi hjälp med att ställa iordning Golfbanan.

Välkommen till ”Talko” arbete. Vi kommer att städa upp runt banan och kratta samt så in en del greener. Det finns mycket att göra efter vinter och med hjälp av detta så kan vi få ett flertal spelbara snart.

Vi samlas vid klubbhuset torsdagen den 22 maj vid 16-tiden svensk tid, 17-tiden finsk tid.

Medtag egna krattor, klubbens egna är få.

Klädsel: Stövlar och oömma kläder.

Ju fler vi är, desto snabbare klart och banan kan öppnas fortare, men tyvärr så är vi påverkande av översvämningarna.

Ni kommer väl också på Golfens dag den 29 maj, se www.tureholmsngk.se för mer info.

Välkomna