Övrig information

Vi har startat med renovering av samtliga sandbunkrar, så gå in på Tureholms Nya Golfklubbs Facebook, så får Ni tips om hur Ni krattar i bunkern.

Vill Ni komma i kontakt med webmastern för hemsidan, så skicka ett mail till webmaster@tureholmsngk.se   Denna hjälper han Er att sätta upp information på hemsidan eller om det är nåt Ni undrar över beträffande hemsidan.

Webmaster ansvarar också för Tureholms Nya Golfklubbs Facebook och dess innehåll. Webmastern förbehåller sig rätten att censurera inlägg eller annat på både klubbens officiella hemsidor samt Facebook.

Webmastern

Muuta tietoa

Hei Golfari

Olemme aloittaneet bunkkereiden kunnostuksen, käykää Tureholms Nya Golfklubin Facebookissa, niin saatte vinkkejä miten bunkkerissa käynnin jäljet haravoidaan oikeaoppisesti.

Jos haluatte ottaa kotisivujen ylläpitäjään yhteyttä, niin lähettäkää sähköpostia webmaster@tureholmsngk.se   Ylläpitäjä auttaa teitä sitten laittamaan lisätietoja kotisivuille taikka jos teillä on jotain josta haluatte tietää koskien kotisivuja.

Ylläpitäjä vastaa myös Tureholmin Uuden Golfkerhon Facebookista ja sen sisällöstä.  Ylläpitäjä pitää itsellään oikeuden sensuroida sisältöä taikka vastaavaa kerhon virallisilla kotisivuilla sekä Facebookissa.

Webmaster